آدريانو: در رم مي مانم
نوشته شده توسط : مهدی

بازگشت به برزيل در اولويت برنامه هاي ستاره برزيلي نيست.


آدریانو گلزن برزیلی باشگاه رم در صحبتهایی اعلام کرد که تصمیمی برای بازگشت به برزیل ندارد.

 

این در حالی است که سران تیمهایی از جمله کورینتیانس، پالمیراس و فلامنگو به دنبال جذب این مهاجم هستند ولی برخلاف گزارشهای منتشره، خود آدریانو در صحبتهایی اعلام کرده که هرگز تصمیمی برای ترک رم ندارد.

آدریانو در صحبتهایی به کوریره دلوسپورت گفت:« من به برزیل فکر نمی کنم.من بازیکن رم هستم و این تیم می تواند در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا وسری آ موفق باشد.آینده من با رم است واز این بابت مطمئنم.»

ستاره 28 ساله ادامه داد:« می خواستم پس از شنیدن این صحبتها برعلیه خودم به صحبت بپردازم. اصلا خوب نیست که افراد پیش از آنکه حرفهای آدریانو را بشنوند، در مورد او صحبت کنند. خیلی ها صحبت می کنند، به ویژ] در برزیل. آنها می گویند که من چند هفته پیش در ریودوژانیرو مشغول سرگرمی و تفریح بودم ولی در واقها من در تریگوریا مشغول انجام تمرینات سختی برای رهایی از بند مصدومیت قوزک پایم بودم. فلامنگو، پالمیراس و کورینتیانس؟! من انتخابم را کرده ام و آن هم رم است.»





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: